09128050971

عواملی که قیمت سررسید را تعیین می کنند

قیمت سررسید؛ گزینه انتخاب مدیران

قیمت سررسید جزو پارامترهایی است که خریداران هنگام خرید آن را در نظر می گیرند. معمولا قیمت یک سالنامه یا سررسید بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود و مشتریان بر طبق آن انتخاب خود را انجام می دهند. اغلب مدیران و صاحبان مشاغل هنگامی که از سر رسید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند، مجموعه ای را ترجیح می دهند که از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد. برای اینکه سالنامه با قیمت مناسب به خریداران عرضه شود، چه عواملی تاثیر دارند؟

قیمت سررسید

عواملی که در قیمت چاپ سررسیدها تاثیر دارد

قبل ثبت سفارش سررسید باید به این نکته توجه کنید که در قیمت سررسید عوامل مختلفی تاثیر دارند. معمولا مشتریان نیز، یک به یک تمام این موارد را بررسی کرده و سپس سفارش نهایی خود را اعلام می کنند. مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین بهای سر رسید ها موثر است، شامل تیراژ، جنس، جلد، طراحی لوگو، طراحی صفحات داخلی، کاغذ و سایر موارد می باشد.   

  • تیراژ: تعداد نسخه چاپ در قیمت سررسید مهم ترین گزینه ای است که اهمیت دارد. هر چه قدر که تعداد تیراژ سر رسید بیشتر باشد، قیمت آن نیز کمتر محاسبه می شود. تیراژ بالا برای مشتریان مقرون به صرفه تر است. البته انتخاب سر رسید اختصاصی یا سفارشی نیز در قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد.
  • جنس سالنامه: معمولا متریال به کار رفته در سررسیدها در تعیین قیمت آنها اثر بخش است. متریال شامل جنس کاغذ و جلد می باشد.
  • کاغذ: در چاپ سالنامه ها از کاغذهای مختلفی مثل کرم، تحریر و کاغذ گلاسه استفاده می شود. کاغذ تحریر نسبت به کرم ارزان تر است. البته خریدارانی که ذوق بیشتری دارند، سررسیدهای فانتزی و خاص را ترجیح می دهند. برای تولید این دست سالنامه ها کاغذ گلاسه مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ گلاسه گران ترین نوع کاغذی است که در بازار موجود می باشد. برای مقرون به صرفه بودن، کاغذ تحریر 70 گرم، انتخاب مناسبی است.
  • طراحی لوگو در سر رسید ها: شعار تبلیغاتی سازمان ها و شرکت ها با لوگو نشان داده می شود. چاپ لوگو در تمام صفحات داخلی به صورت تکرنگ، دو رنگ یا 4 رنگ بودن در قیمت سررسید تاثیر دارد.

جلد سر رسید: جلد سالنامه ها متنوع بوده و نوع آن در بهای تمام شده نشر آنها موثر است. برای جلد سر رسیدها از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، مقوایی، ترمو و گالینگور بکار می رود. سررسیدهای با جنس چرم طبیعی از نظر قیمت گران تر هستند. این سالنامه ها به خاطر داشتن جلد چرمی، نفیس و ارزشمند محسوب می شوند. مدیران برای نشان دادن پرستیژ مجموعه خود، این نوع جلد را انتخاب می کنند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *