09128050971

راهنمای انتخاب تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری؛ ساده ترین و به صرفه ترین تقویم رومیزی

 

چنانچه از نام این نوع تقویم پیدا است،این تقویم در ادارات و سازمان ها بیشتر مورد استفاده می باشد. ابعاد استاندارد آن 8.5×12 سانتی متر است. البته در صورتی که به صورت اختصاصی سفارش داده شوند، اندازه آنها تغییر می کند. تولید این دست از تقویم ها به صورت روزشمار می باشد. تاریخی که روی تقویم های اداری نمایش داده می شوند، به صورت شمسی، میلادی و قمری است. رایج ترین نوع تقویم رومیزی های اداری، تقویم رومیزی پانچی می باشد که با پانچ کاغذها و متصل شدن به یک پایه تولید می شوند. اکثر مشتریان به خاطر مقرون به صرفه بودن، این مدل را سفارش می دهند. اگر گذرتان به ادارات بیفتد، این مدل را بیشتر مشاهده می کنید. تقویم های پانچی با درخواست مشتریان قابل عرضه با جنس های مقوایی، چوبی، روکش چرم، فلزی، پلکسی و گالینگور می باشند.

انواع تقویم رومیزی اداری

 

تقویم رومیزی دارای تنوع زیادی است که در مدل ها و طراحی های گوناگون تولید می شوند. انتخاب هر کدام از این مدل ها بستگی به سفارش دهنده دارد. مشتریان معمولا تقویم اداری را انتخاب می کنند که از نظر قیمت، طراحی صفحات، جنس کاغذ، نوع پایه و متریال بکار رفته متناسب با نیازشان باشد. متداول ترین تقویم های اداری عبارت است از:

تقویم رومیزی اداری مدل پانچی

 این طرح از تقویم های اداری، کاربردهای زیادی دارد. اداره ها و سازمان ها این مدل را بیشتر استفاده می کنند. تمام صفحات این طرح با پانچ سوراخ شده و بر روی میله های فلزی قرار گرفته اند. ویژگی مهم تقویم های پانچی در این است که هر برگ مخصوص یک روز بوده و شما می توانید نت های خود را به صورت روزانه ثبت کنید

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی یادداشت دار

 مدل های یادداشت دار به کاربران این امکان را می دهد تا نکات مهم را نت برداری کنند. در محیط های اداری این مدل کاربرد زیادی دارد. فضای خالی که در این مدل ها طراحی شده اند، مناسب یادداشت برداری است.

تقویم رومیزیپایه دار

پرطرفدارترین مدل از انواع سالنامه های رومیزی، تقویم رومیزی پایه دار است. بیشترین سفارش های ثبت شده مربوط به این مدل می باشد. پایه های آن از جنس فلز یا کاغذ است و نسبت به سایر مدل ها جزو تقویم رومیزی اداری ارزان به حساب می آید. بلندی پایه های این طرح بستگی به سلیقه مشتریان دارد. هنگام سفارش این طرح باید به کاربردی بودن آن توجه کنید.

تقویم های رومیزی اداری چوبی

این مدل از نظر شیک و جذاب بودن، لاکچری محسوب می شود و اغلب در ست های مدیریتی مشاهده می شود. برخی مشتریان این مدل را به صورت تقویم رومیزی اختصاصی سفارش می دهند.

تقویم رومیزی اداری در هر مدلی که باشد، یک هدیه تبلیغاتی اثرگذار برای مجموعه هایی است که می خواهند در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوند. برخی از مدل های تقویم رومیزی اداری مانند مدل پانچی و پایه دار بین مشتریان طرفداران بیشتری دارند. قیمت آنها نسبتا مقرون به صرفه بوده، با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان از تنوع زیادی برخوردار هستند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *