09128050971

چاپ سررسید؛ موفقیت صاحبان مشاغل

آخر سال است و اغلب صاحبان کسب و کارها برای موفقیت در سال بعد نیاز به یک ابزار پرقدرت هستند تا از رقبای تجاری خود پیشی بگیرند.

یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیای امروزی، چاپ سررسید است. مدیران موفق برای معرفی مجموعه خود، این نشریه جادویی را که حاوی اطلاعات مهم و کاربردی است، انتخاب می کنند. برای مدیران، چاپ سالنامه فرصت طلایی است تا شانس دیده شدن برند خود را نزد مخاطبان و مشتریان بیشتر کنند. یکی از ویژگی های منحصربه فرد سررسیدها این است که از آنها می توان سالیان سال استفاده کرد. برای مثال بر روی میز کار شما به احتمال زیاد سالنامه ای از سالهای قبل وجود دارد و شما نکات مهم روزانه خود را در آنها به ثبت می رسانید. سررسید ها فقط روی میز مدیران خودنمایی نمی کنند؛ بلکه عموم افراد از آن برای یادداشت های روزانه استفاده می کنند.

 

فرقی نمی کند شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا مدیر یک شرکت بزرگ هستید.

چاپ سررسید این فرصت را می دهد تا برند تان در ذهن مخاطبان برای همیشه حک شود. مشتریان و کسانی که با شما به طور مستقیم یا غیر مستقیم همکاری می کنند، از سررسید به عنوان یک پل ارتباطی مهم استفاده می کنند. چاپ سالنامه یک سنت قدیمی است که صاحبان مشاغل از آن استفاده می کنند. مهم ترین مزیت های چاپ یک سررسید عبارت است از:

  • به برند سازی شرکت ها کمک می کند.
  • یک راه تاثیرگذار برای جلب مشتری است.
  • هدیه سررسید به مشتریان حس گرفتن پاداش انتقال می دهد.

چاپ سررسید با توجه به کاربرد، ابعاد سررسید، طراحی صفحات داخلی، طراحی جلد، چاپ لوگو، جنس و نوع سالنامه (عمومی، اختصاصی) تنوع زیادی دارند. مجموعه های زیادی وجود دارند که در زمینه چاپ انواع سررسید فعالیت دارند.

چاپ سررسید

سررسیدها از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

به طور کلی در چاپ سررسید اختصاصی یا عمومی، بخش هایی چون مقدمه، صفحه های داخلی، پایانی، صفحات یادداشت، تاریخ ها و روزهای هفته وجود دارد. معمولا صفحات آخر یک سالنامه شامل شماره تماس های ضروری، نقشه، اطلاعات مهندسی و برگه های یادداشت است. البته اطلاعات صفحات آخر کاملا سلیقه ای است و شرکت های تولید کننده با توجه به نیازمندی های ضروری، آنها را قرار می دهند. صفحات اول سررسیدها به مشخصات دارنده آنها و عکس های تبلیغاتی اختصاص دارد. در تمام سالنامه های به چاپ رسیده، فرمت صفحات داخلی در قالب های مختلفی طراحی می شوند. این فرمت ها شامل روز شمار، ماه شمار، سررسید هفتگی و سررسید دو روز شمار می باشد.

چاپ سررسید یک ابزار قدرتمند برای مدیران، صاحبان مشاغل و کسب و کارها می باشد. رعایت تمام استانداردهای چاپ برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. قرارگیری لوگو در جای مناسب، عکس های تبلیغاتی، فرمت صفحه بندی، اطلاعات مهم، طراحی جلد، جنس جلد، جنس صفحات داخلی، ابعاد و قیمت مناسب چاپ از نکات مهمی است که مشتریان به آن توجه دارند. چاپ ایرانیان یکی از بهترین مجموعه هایی است که در زمینه چاپ سالنامه موفق بوده و توانسته با ارائه سالنامه های با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *