09128050971

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی یک انتخاب جسورانه برای دیده شدن

تقریبا از نیمه دوم سال شاهد ثبت سفارش چاپ  تقویم رومیزی هستیم. بیشتر صاحبان مشاغل، سازمان ها، ادارات، شرکت های تجاری و تمام کسب و کارها برای تبلیغ با شرکت های تولید کننده به صورت حضوری و غیر حضوری درباره چاپ انواع تقویم های رومیزی مذاکره می کنند. برخی به دنبال چاپ تقویم رومیزی اختصاصی هستند. بعضی به سراغ چاپ تقویم رومیزی ارزان رفته اند و اغلب مدیران نیز به فکر چاپ تقویم هایی هستند که کاملا شخصی سازی شده باشند. این تب و تاب در آخر سال بیشتر می شود و زمانی که در فروشگاه های آنلاین، پرسه می زنید، تقویم های متنوعی را مشاهده می کنید. چرا چاپ انواع سررسید، تقویم ها و ست های مدیریتی بین افراد رونق دارد؟ چاپ انواع تقویم مانند رومیزی، دیواری، سالنامه و سررسید کاربردهای فراوانی دارند. از آنها می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در برندسازی استفاده کرد. همچنین انواع تقویم ها برای نت برداری و یادداشت برداری نکات مهم و ضروری، گزینه بسیار مناسبی هستند.

چاپ تقویم رومیزی

چاپ چه مدلی از تقویم رومیزی رونق دارد؟

اگر به مغازه ها و فروشگاه های فروش لوازم التحریر مراجعه کنید، تقویم های رومیزی فوق العاده جذابی را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده می کنید. در سایت های تولیدکنندگان این تنوع بیشتر است و شما می توانید یکی از آنها را با توجه به کارکردی که مدنظرتان است، انتخاب کنید. اگر قصد چاپ و توزیع تقویم رومیزی را دارید، تا با آن به اهداف تبلیغاتی خود برسید، باید بدانید کدام یک از انواع تقویم های رومیزی بیشتر چاپ می شوند. 

  •  تقویم رومیزی اداری: مدل اداری بیشترین فراوانی را از بابت چاپ انواع تقویم دارد. در واقع اکثر تولیدکنندگان بنا به سفارش مشتریان، این مدل را بیشتر تولید می کنند. تنوع، قیمت مناسب و کیفیت سه عامل مهم در انتخاب این مدل می باشد. اغلب ارگان ها و سازمان ها برای کارمندان، تقویم رومیزی اداری به خصوص مدل پانچی را سفارش می دهند.
  • تقویم های رومیزی تبلیغاتی: کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی برای اغلب کسب و کارها، چاپ تقویم های رومیزی تبلیغاتی است. در این مدل ها، مدیران اهداف، محصولات، خدمات و شماره تماس های ضروری همراه با آرم تجاری خود را چاپ می کنند. در حوزه بازاریابی تقویم های تبلیغاتی جایگاه خاصی دارند.
  • تقویم های رومیزی یادداشت دار: این طرح کاملترین نوع تقویم رومیزی است که با داشتن قسمت یادداشت، برای افرادی که پیوسته نیاز به نت برداری دارند، انتخاب خوبی است.
  • تقویم رومیزی پایه دار:  تقویم رومیزی پایه دار نیز جزو مدل هایی است که طرفداران زیادی دارد. این نوع از تقویم در همه جا قابل استفاده می باشد. طرح ها و جنس های مختلف آن در بازار موجود است. صفحات داخلی آن به شکل روزشمار طراحی شده اند.

برای چاپ تقویم رومیزی مورد دلخواه تان فقط کافی است به صورت حضوری یا آنلاین به سایت شرکت های تولید کننده مراجعه کنید. با توجه به اهداف و نیازتان می توانید یکی از انواع این محصول را انتخاب نمایید.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *