09128050971

قیمت تقویم رومیزی 1402

قیمت تقویم رومیزی 1402؛ پارامتر مهم برای سفارش مشتریان

قیمت تقویم رومیزی 1402 یکی از مهم ترین پارامترهایی است که مدیران و صاحبان مشاغل به آن اهمیت می دهند. در تعیین بهای پرداختی بابت چاپ انواع سررسید و تقویم های رومیزی، پارامترهای گوناگونی تاثیر دارند. مشتریان با توجه به فاکتورهایی مثل ابعاد، طراحی داخلی، رنگ، جنس و مدل، سفارشات خود را ثبت می کنند. هر چقدر که کیفیت مواد اولیه در تولید تقویم ها بیشتر باشد، قیمت تمام شده آنها افزایش پیدا می کند. مدلی که برای چاپ در نظر دارید در قیمت تقویم ها موثر می باشد. پارامتر دیگری که بهای انواع تقویم های رومیزی را تعیین می کند، چاپ اختصاصی است. اگر شما قصد سفارش تقویم اختصاصی یا سفارشی دارید، باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید.

قیمت تقویم رومیزی 14022

قیمت انواع تقویم های رومیزی

تقویم های رومیزی که به بازار عرضه شده اند، تنوع بسیاری زیادی دارند. هر کدام از شما می توانید با توجه به سلیقه، هدف و نیازتان، از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی اثربخش استفاده نمایید. قیمت انواع تقویم های رومیزی با یکدیگر فرق می کنند و با توجه به اینکه در تولید آنها از چه موادی استفاده شده، متغیر می باشند.

  • قیمت تقویم رومیزی اداری: تقویم های اداری نسبت به سایر مدل ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و می توانند به نیاز مشتریان پاسخ دهند. به علت تنوع بالا حق انتخاب برای سفارش دهندگان بیشتر است. این تقویم ها در جنس، اندازه و مدل های مختلف عرضه می شوند.
  • قیمت تقویم رومیزی پایه دار: این مدل از تقویم ها به علت کاربردی بودن، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. قیمت تقویم رومیزی پایه دار با توجه به متریال و طراحی متغیر می باشد. تقویم های پایه دار ماه شمار هستند. جنس کاغذ و پایه به کار رفته (نرم، سخت) قیمت آن را تعیین می کنند.
  • بهای تقویم های رومیزی زیردستی: این مدل از تقویم ها به صورت هفته شمار به بازار روانه می شوند. جنس پایه، چاپ ترام و صفحات گلاسه در تعیین قیمت آنها نقش دارد. برای مثال پایه با جنس مقوایی، چوب، روکش چرم و گالینگور هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند. چاپ ترام یا درج لوگو به صورت ضرب طلاکوب یا نقره کوب نیز قیمت ها را افزایش می دهد. این بستگی به مشتری دارد که کدام یک را انتخاب کند.
  • بهای تقویم های رومیزی چوبی: چوبی که در پایه تقویم های چوبی به کار می روند، قیمت تقویم رومیزی را مشخص می کند. هر چقدر که کیفیت چوب بهتر باشد، ارزش آن نیز بیشتر است. برای مثال قیمت تقویم هایی با جنس MDF نسبت به چوب ارزان تر می باشد.

به طور کلی در تعیین قیمت تقویم رومیزی عوامل مختلفی دخیل هستند.

جنس، ابعاد، ضرب، آستر، نوع کاغذ، جنس پایه، تیراژ و نوع تقویم مواردی هستند که مشتریان هنگام ثبت سفارش به آنها دقت می کنند. هر چقدر که کیفیت مواد اولیه بهتر باشد، قیمت چاپ افزایش پیدا می کند. برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی همانند سررسید اختصاصی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. شرکت های تولیدکننده تقویم و سررسید، شرایطی را فراهم کرده اند تا مشتریان با توجه به نیازشان، مناسب ترین تقویم با قیمت معقول را انتخاب کنند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *