09128050971

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنید؟  

استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی برای تمامی مشاغل و افرادی که جدیدا کسب و کاری راه اندازی کرده اند، اهمیت ویژه ای دارد. آنها برای تبلیغ و ماندگار کردن نام خود، نیاز به ثبت سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی دارند. در کنار ثبت سفارش انواع تقویم های رومیزی می توان از سررسید نیز استفاده کرد. انتخاب هر یک از آنها بستگی به مشتریان دارد. از آنجا که سفارش تقویم های رومیزی از نظر قیمت برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد، بیشترین ثبت شرکت های تولید کننده به این نوع تقویم ها اختصاص دارد. هنگام ثبت سفارش انواع تقویم ها، سالنامه ها و سررسید ها باید به نوع، ابعاد، جنس، قیمت، زمان تحویل، نحوه سفارش و سایر موارد دقت لازم را داشته باشید. روش های مختلفی برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید با توجه به موقعیتی که در آن هستید، یکی را انتخاب نمایید.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی 1

راهنمای سفارش تقویم های رومیزی تبلیغاتی

اگر قصد سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی را دارید، باید در نیمه دوم فصل به فکر آن باشید. با توجه به اینکه مشتریانی زیادی درخواست تقویم های رومیزی تبلیغاتی دارند، شرکت های تولید کننده سرشان شلوغ است. امکان دارد در آخر سال هیچ تولیدکننده ای سفارش شما را پذیرش نکند، بنابراین حتما برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی زودتر اقدام کنید. در سفارش انواع تقویم های تبلیغاتی پارامترهای زیادی را باید مد نظر داشته باشید. مهم ترین فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار بگیرند، عبارت است از:

  • مهم ترین پارامتری که در تقویم های تبلیغاتی اهمیت دارد، طراحی می باشد. در طراحی باید مشخص کنید کدام یک از طراحی صفحات داخلی را ترجیح می دهید.
  • جای لوگو، متون و معرفی محصولات یا خدمات را مشخص کنید.
  • کاغذی که در تولید تقویم های رومیزی به کار می روند، چه جنسی داشته باشد؟
  • از چه ترکیب رنگی می خواهید استفاده کنید؟
  • از کدام جنس برای پایه های تقویم رومیزی می خواهید استفاده کنید؟
  • کدام مدل برای تبلیغات مدنظرتان می باشد؟
  • با چه قیمتی تقویم رومیزی تبلیغاتی می خواهید سفارش دهید؟
  • آیا می خواهید از ضرب طلاکوب یا نقره کوب استفاده کنید؟
  • آیا تقویم رومیزی با پایه سلفونی، سخت، نرم و گالینگور مد نظر دارید؟

متداولترین تقویم هایی که در تبلیغات به کار می روند، تقویم های اداری هستند.

این تقویم ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، مورد استقبال شرکت ها و سازمانهای مختلفی قرار گرفته است. علاوه بر این مدل، سفارش تقویم رومیزی پایه دار، پلکسی، زیر دستی، یادداشت دار، چوبی و چرمی جزو گزینه هایی است که مشتریان انتخاب می کنند. معمولا  شرکت های بسیار بزرگ، ست های مدیریتی چرم سفارش می دهند که تقویم رومیزی این ست ها بسیار با کیفیت هستند. برای ثبت سفارش این محصول می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به سایت شرکت های چاپ مراجعه کنید. برجسته ترین ویژگی این سایت ها این است که کاتالوگ انواع تقویم های رومیزی تبلیغاتی با ویژگی ها و قیمت های آنها در دسترس تان می باشد.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *