09128050971

سررسید رقعی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آیا شما هم به دنبال خرید و استفاده از مدل های مختلف سررسید هستید؟ حتما می دانید که انواع سررسید رقعی یکی از بهترین کالا های طراحی شده در این زمینه به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، مدل ها و ساختار های مختلف سررسید رقعی، محصولات خاصی هستند که به شدت خوش دست بوده و حمل راحت تری دارند. برای حمل این مدل از سررسید در کیف یا با استفاده از دست، شما با چالش خاصی مواجه نمی شوید. این سررسید ظاهر زیبایی داشته و در زیر شاخه های متنوعی هم به فروش می رسد. امروز ما قصد داریم تا انواع سررسید رقعی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

سرسید رقعی

سررسید رقعی چیست؟

قبل از هر چیز، بیایید تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم: سررسید رقعی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این محصول یکی از با کیفیت ترین مدل های سررسید به حساب می آید. ابعاد کلی این سررسید برابر با 21 در 15 سانتی متر می باشد. ابعاد این محصول در مقایسه با دیگر مدل های سررسید همچون سررسید های وزیری کوچک تر می باشد. لازم به ذکر است که این محصولات قیمت مناسبی داشته و در زیر شاخه های متنوعی هم به فروش می رسند.

داشتن کیفیت خوب همراه با قدرت عملکردی مطلوب به انواع سررسید اجازه داده است تا به راحتی در موقعیت ها و پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که این کالای با کیفیت طول عمر زیادی داشته و به راحتی آسیب نخواهد دید. جدا از این مسئله، مدل ها و طرح های مختلف سررسید بر اساس نیاز های کاربران شخصی سازی می شوند. شما می توانید این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه نمایید. هر کدام از این طرح ها و رنگ ها نیز به نحوی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم به دنبال استفاده از انواع سررسید به عنوان هدیه یا برای مصارف شخصی هستید، مدل های رقعی می توانند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه داشته باشند.

بررسی انواع این سررسید

همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد، انواع سررسید رقعی بر اساس ویژگی های کلی شان در دسته بندی ها و زیر شاخه های متنوعی به فروش می رسند. هر کدام از این دسته بندی ها نیز یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. رایج ترین روش دسته بندی این کالا مربوط به نوع جلد آن می باشد. به صورت کلی مدل های مختلف سررسید رقعی بر اساس نوع جلدشان در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های نرم و سخت به فروش می رسند. مدل های نرم انعطاف پذیر بوده و پس از خم شدن هم سریع به حالت اولیه باز می گردند.

مدل های سخت انعطاف پذیری کمتری داشته و در صورت فشار بیش از حد آسیب می بینند. به خاطر داشته باشید که شرکت های تولید کننده بر اساس جنس این کالا هم آن را در دسته بندی های متنوعی به فروش می رسانند. اگر شما هم به دنبال خرید سررسید رقعی هستید، بهتر است که خدمات مراکز شناخته شده ای همچون مجموعه چاپ ایرانیان را مورد استفاده قرار دهید.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *