09128050971

سررسید اختصاصی چیست و چه کاربردی دارد؟

سررسید اختصاصی

به دسته ای خاص از انواع سررسید گفته می شود که به درخواست مجموعه ها و کسب و کار های مختلف به صورت اختصاصی طراحی می شود. این مدل از انواع سررسید ویژگی های اختصاصی داشته و کاملا شخصی سازی شده است. به خاطر داشته باشید که برخی از تولید کنندگان نسبت به ارائه خدمات مربوط به سررسید اختصاصی اقدام کرده و خدماتشان را در اختیار مردم در سراسر ایران قرار می دهند. در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از سررسید اختصاصی هستید، حتما باید به دنبال بهترین مراکز فعال در این زمینه باشید.

سررسید اختصاصی 1

چاپ سررسید اختصاصی شامل چه مواردی است؟

به خاطر داشته باشید که چاپ سررسید اختصاصی کار راحتی نیست. افراد برای اینکه بتوانند روند مربوط به چاپ سررسید های اختصاصی را به راحتی پشت سر بگذارند، همواره باید به یک سری موارد خاص توجه داشته باشند. این سررسید ها ابعاد، جلد، صفحات و رنگ اختصاصی دارند. یعنی خود کاربران و سفارش دهندگان می توانند نسبت به مشخص کردن ابعاد و سایر ویژگی های این کالا اقدام نمایند. برخی از شرکت ها به سررسید هایی نیاز دارند که ابعادشان غیر استاندارد است، در این شرایط می توانند از سررسید های اختصاصی استفاده نمایند.

البته که جلد سررسید اختصاصی هم با دیگر مدل های سررسید تفاوت دارد. گاهی اوقات برخی از افراد به سررسید هایی نیاز دارند که جنس به کار رفته در طراحی و ساخت جلدشان با دیگر مدل های سررسید تفاوت دارد. در این شرایط، استفاده از محصولات اختصاصی بهترین راه موجود در جلوی پای آنها به حساب می آید. لازم به ذکر است که جنس متریال به کار رفته در طراحی جلد می تواند قیمت نهایی را تحت تاثیر خود قرار دهد. گاهی اوقات برخی از شرکت ها به رنگ چاپ اختصاصی هم نیاز دارند. آنها دوست دارند تا المان های تاریخ و نوشته های مربوط به سالنامه رنگ های متنوعی داشته باشند. این رنگ چاپ اختصاصی می تواند به صورت مستقیم روند چاپ را تحت تاثیر خود قرار دهد. در نهایت افراد برای خرید سررسید اختصاصی می توانند از برش های مخصوص، قالب های خاص و ویژگی ها و امکانات اضافی استفاده نمایند.

قیمت انواع سر رسید اختصاصی چقدر است؟

در نهایت، اگر شما هم به دنبال سفارش این محصول هستید باید با عوامل موثر بر روی قیمت نهایی آن آشنایی داشته باشید. هزینه ای که کاربران برای دریافت سررسید های اختصاصی باید پرداخت کنند ثابت نیست. عوامل و فاکتور های زیادی هستند که می توانند هزینه طراحی سررسید را تحت تاثیر خود قرار دهند.

جنس چاپ، ویژگی های اضافی، جنس جلد، ابعاد صفحات، کیفیت کاغذ و رنگ های به کار رفته در این زمینه از جمله مهم ترین متغیر ها به حساب می آیند. البته، با انتخاب بهترین مراکز فعال در این زمینه، شما به راحتی می توانید هزینه های مربوط به چاپ سر رسید را کاهش دهید. به خاطر داشته باشید که تعرفه روند چاپ سررسید  اختصاصی بر اساس جداول صورت نگرفته و شما باید بتوانید نمونه کار دقیق را در اختیار کارگاه های چاپ قرار دهید. استفاده از مراکز شناخته شده ای همچون چاپ ایرانیان به شما اجازه می دهد تا بازدهی مطلوبی را نیز دریافت نمایید.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *