09128050971

تقویم رومیزی ارزان و به صرفه

تقویم رومیزی ارزان؛ تبلیغ مقرون به صرفه برای کسب و کارها

یکی از اکسسوری های جالب و محبوب بر روی میزهای اداری تقویم رومیزی است. استفاده از این ابزار تبلیغاتی قدرتمند یک سنت دیرینه می باشد که در موفقیت بسیاری از کسب و کارها تاثیرگذار بوده است. با توجه به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید این محصول، بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل به فکر سفارش تقویم رومیزی ارزان هستند. هر چند بر این باور هستیم که کیفیت مهم تر از کمیت است. گاهی مشتریان مجبور هستند که به سراغ تقویم های ارزان تر بروند. تولیدکنندگان نیز وضعیت موجود را به خوبی درک می کنند و برای حفظ مشتری و رضایت آنها شرایطی را فراهم کرده اند تا با متریال مناسب، تقویم های رومیزی با قیمت مناسب تر دست شان برسد.

از طرفی دیگر، خود مدیران و صاحبان مشاغل نیز بر اساس اهداف تبلیغاتی و مدیریت هزینه های مجموعه، طراحی انواع تقویم رومیزی ارزان را از شرکت های چاپ مطالبه می کنند. چاپ تقویم ها هر چقدر هم که ارزان تمام شوند، موسسه های تولید کننده متناسب با نیاز مشتری تقویم تولید می کنند. از جمله مواردی که در بالا بردن هزینه تولید یک تقویم تاثیر دارد، طراحی آن است. دو نوع طرح کلاسیک و ساده در چاپ سالنامه رومیزی استفاده می شود. هر چه قدر طراحی ساده تر باشد، هزینه چاپ نیز ارزان تر است. کاغذ نیز پارامتر بعدی است که در قیمت چاپ انواع تقویم های رومیزی تاثیر می گذارد. سوالی که در ذهن مشتریان ایجاد می شود این است که چگونه می توانند یک تقویم ارزان قیمت سفارش دهند؟

تقویم رومیزی ارزان1

چگونه می توان تقویم های ارزان قیمت سفارش داد؟

تولید تقویم رومیزی ارزان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله می توان به جنس پایه، کاغذ، آستر، نوع طراحی و فراهم بودن متریال های اولیه اشاره کرد. حال سوال این است که با در نظر گرفتن این پارامترها چگونه می توانید تقویم های مناسب سفارش دهید.

  • تقویم رومیزی ارزان با ابعاد کوچکتر سفارش دهید: هر چقدر که ابعاد تقویم رومیزی کوچکتر باشد، مواد اولیه کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. نکته منفی چاپ تقویم با سایز کوچکتر این است که اعداد، متون و نوشته های تقویم کوچکتر می شود. در نتیجه از جذابین آنها کاسته خواهد شد.
  • پلاک های فلزی ارزان قیمت: معمولا لوگو و آرم تجاری مجموعه ها روی پلاک های فلزی، چاپ لیزری می شوند. اگر قصد دارید هزینه چاپ نشان تجاری مجموعه تان پایین تر باشد، بهتر است لوگو، مشخصات شرکت و شماره های تماس فقط در صفحات اولیه تقویم قرار گیرد. هر چند این نیز یک ایراد بزرگ است که مرتکب آن می شوید؛ اما برای کاهش هزینه ها این یک گزینه پیشنهادی است.

برای چاپ تقویم رومیزی ارزان، از پایه های کوتاه تر و کمتر استفاده کنید.

برای پایه های تقویم های رومیزی پلاستیک فشرده (PVC)، MDF و چوب استفاده می شود. پایه های PVC نسبت به MFD ارزان تر است. MDF نیز نسبت به چوب قیمت مناسب تری دارد. در هر صورت چاپ تقویم رومیزی ارزان یکی از ترجیحات مشتریان است تا با هزینه پایین تر بتوانند، یک هدیه تبلیغاتی به کاربران و رقبای خود تقدیم کنند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *