09128050971

معرفی انواع تقویم رومیزی برای مشتریان

انواع تقویم رومیزی؛ ابزاری کارآمد که روی میزهای اداری خودنمایی می کنند

در کنار سررسید، انواع تقویم رومیزی یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی است که با آن می توانید نام برند خود را تا ابد در ذهن مخاطبان ماندگار کنید. فرقی نمی کند در یک محیط اداری معمولی یا در یک محیط فانتزی مثل آتلیه ها و یا در یک شرکت شیک و لاکچری مشغول به کار هستید، شرکت های تولید کننده متناسب با سلیقه شما، انواع تقویم های رومیزی را چاپ می کنند. چاپ تقویم رومیزی با اهداف مختلفی انجام می شود و دارای انواع گوناگونی است.

انواع تقویم رومیزی؛ مقرون به صرفه ترین راه تبلیغ 2

انواع تقویم های رومیزی

دسته بندی های مختلفی از انواع تقویم رومیزی وجود دارد. آنها را می توان با توجه به اهداف و جنس پایه های تقویم رومیزی، تقسیم بندی کرد. به طور کلی، تقویم های رومیزی به پایه دار، زیردستی و تقویم رومیزی اداری دسته بندی می شوند. در این مقاله آنها را بر اساس نیاز و هدف مشتریان مورد مطالعه قرار می دهیم.

  • تقویم رومیزی تبلیغاتی: رایج ترین نوع تقویمی است که کسب و کارها از آن برای تبلیغ و برندسازی استفاده می کنند. در این سالنامه ها لوگو، شماره تماس مشاغل، تصاویری از محیط، محصول و خدمات کسب و کارها درج می شود.
  • تقویم های یادداشت دار: این نوع تقویم ها بسیار پرکاربرد هستند و روی میز هر مدیری لازم است. پایه آنها از جنس چوب (MDF) و پلاستیک فشرده (PVC) است. به صورت افقی طراحی و دارای جای یادداشت و خودکار می باشد.
  • تقویم رومیزی ایستاده: یکی از انواع تقویم رومیزی پرطرفدار نوع ایستاده است که جنس آن از چوب و پلاستیک فشرده می باشد. به صورت تک برگ در یک صفحه طراحی شده اند که با کمک فنر به هم متصل هستند.
  • تقویم رومیزی خلاقانه: چنانچه از نام آن پیدا است، این دست از تقویم های رومیزی به صورت خلاقانه طراحی شده و جذابیت زیادی دارند. ایده های خلاقانه تاثیر بسیار بالایی در مخاطبان دارد. مجموعه هایی که می خواهند مشتریان بیشتری را جذب کنند، این مدل ها بهترین گزینه خواهند بود.
  • تقویم رومیزی شیک و لاکچری: شرکت ها و سازمان های بزرگ برای معرفی مجموعه، اهداف و برندسازی بیشتر این نوع را ترجیح می دهند. تاثیر تقویم های لاکچری مانند خلاقانه بر ذهن مخاطب بیشتر است.
  • تقویم رومیزی اداری: ساده ترین نوع از انواع تقویم های رومیزی است که از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. این نمونه در انواع و جنس های مختلف در بازار موجود می باشد.
  • تقویم رومیزی فانتزی: برخی از کسب و کارها مثل آتلیه های عکاسی، تالارهای عروسی، هایپرمارکت ها، قنادی ها، کارخانه های شکلات سازی و آرایشگاه ها به خاطر نوع فعالیتی که دارند، برای جذب مشتری تقویم رو میزی فانتزی سفارش می دهند.

چاپ انواع تقویم رومیزی برای اغلب کسانی که می خواهند کسب و کار خود را برندسازی کنند، بهترین گزینه تبلیغ است.

تنوع رنگ، جنس و طرح در تقویم های رومیزی بسیار بالا است. این تنوع یک فرصت طلایی می باشد تا با توجه به اهداف خود، یکی را انتخاب کنید. برخی از مدل ها مثل اداری قیمت مناسبی دارند. 

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *