09128050971

چاپ تقویم رومیزی 1402 با مدل های جذاب

چاپ تقویم های رومیزی 1402

در حال حاضر بیشتر تولیدکنندگان مشغول چاپ تقویم رومیزی 1402 هستند. اغلب مشتریان برای تبلیغ، تقویم رومیزی 1402 را انتخاب کرده اند. برای سال 1402 نیز انواع سررسید و تقویم های متنوعی چاپ شده اند که در اختیار مشتریان قرار گرفته است. امسال کسب و کارها، سازمان ها و کلیه شرکت های تجاری و خدماتی برای برندسازی مجموعه خود، سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی را ثبت کرده اند. برای چاپ تقویم رومیزی در سال 1402 انواع تقویم های کلاسیک و ساده قابل طراحی هستند. مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و اهداف تبلیغاتی خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. در بین تقویم های چاپ سال 1402 با توجه به بودجه مشتریان، تقویم های رومیزی ارزان نیز وجود دارد. ارزان بودن به معنای این نیست که کیفیت کار پایین است؛ بلکه با توجه به درخواست زیاد مشتریان، شرکت های تولیدکننده شرایطی را فراهم کرده اند که با متریال مناسب، تقویم رومیزی تولید کنند.  

در سال 1402 قیمت چاپ تقویم های رومیزی چقدر است؟

قیمت چاپ این تقویم بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند. از جمله می توان به جنس پایه ها، مدل تقویم، جنس کاغذ، طراحی صفحات داخلی، چاپ لوگو، آستر، نوع ضرب و سایر عواملی که در چاپ یک تقویم رومیزی مد نظر هستند. به طور کلی قیمت تقویم های رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند. البته تعداد تیراژ هر چقدر بالاتر باشد، قیمت تمام شده چاپ تقویم های رومیزی نیز کمتر می شود. این مورد درباره چاپ سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی در سال 1402 را نیز شامل می شود.

چاپ تقویم رومیزی 1402 1

تقویم رومیزی 1402 شامل چه نوع تقویم هایی است؟

شرکت های تولید کننده برای سال 1402 چاپ انواع مختلفی از تقویم های رومیزی را در دستور کار خود قرار داده اند. شرکت های چاپ علاوه بر چاپ و تولید تقویم رومیزی 1402 به صورت تبلیغاتی و اختصاصی برای سفارش دهندگان، تقویم های رومیزی عمومی را نیز چاپ کرده اند. این تقویم ها در ابعاد، اشکال و انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد. کافی است به فروشگاه های فروش لوازم التحریر و کتابفروشی ها سری بزنید و برای جذابیت میز کارتان یکی را انتخاب نمایید. جذاب ترین و شیک ترین تقویم های رومیزی که توسط شرکت های تولیدکننده به چاپ رسیده، عبارت هستند از:

  • تقویم های رومیزی تبلیغاتی: تولید تقویم رومیزی 1402 به تقویم های تبلیغاتی اختصاص دارند. اغلب شرکت ها و سازمان ها برای معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های خود، این مدل را انتخاب می کنند.
  • تقویم های رومیزی فانتزی: این دسته از تقویم ها برای افرادی که دارای شغل هایی مثل عکاسی، قنادی، آرایشگاه و کارخانجات شکلات سازی هستند، انتخاب بسیار فوق العاده ای است.
  • تقویم های رومیزی اداری: متداول ترین و مناسب ترین تقویم رومیزی برای ارگان ها و سازمان ها می باشد.
  • تقویم های رومیزی پایه دار: از نظر تنوع محصول این گروه بین مشتریان طرفداران بیشتری دارد.
  • تقویم های رومیزی دستی: به آنها تقویم های منشی نیز می گویند و معمولا با جنس چرمی تولید می شوند.
  • چاپ تقویم رومیزی یادداشت دار: این دسته از تقویم ها بسیار شیک هستند و مناسب افرادی می باشد که زیاد نت برداری می کنند.

تولید تقویم رومیزی 1402 مانند سال های گذشته از رونق خوبی برخوردار است و شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های زیادی درخواست چاپ آن را دارند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید