09128050971

قیمت تقویم رومیزی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری های جدید، ابزار و تجهیزات چاپ به مرور جای خود را به فناوری های مدرن و دیجیتال می دهند.

اما همواره تقویم های رومیزی یکی از کاربردی ترین و موثرترین وسایل در هر سازمان و شرکتی محسوب می شوند. تقویم های رومیزی در مقایسه با کاربرد گسترده ای که دارند از قیمت های نسبتا مناسبی برخوردار هستند. در این مقاله ما به عوامل تاثیر گذار بر قیمت تقویم رومیزی خواهیم پرداخت.

قیمت تقویم رومیزی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تقویم رومیزی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا تقویم های رومیزی همواره دارای قیمت های متغیری می باشند؟ یا چه عواملی بر قیمت نهایی تقویم های رومیزی موثر است؟ جهت دریافت پاسخ این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت تقویم رومیزی می توان به پایه کاغذ صفحات، مدل پایه، تعداد صفحات، استر، چاپ بر روی پایه و …اشاره نمود‌. به اصطلاح ساده تر می توان گفت که تمامی این موارد در کنار هم سبب تعیین قیمت نهایی تقویم های رومیزی می شوند.

خرید تقویم رومیزی

اگر شما نیز قصد خرید تقویم رومیزی را دارید، یادتان باشد قبل از خرید به یک سری نکات توجه نمایید.

سعی کنید تقویم رومیزی با کیفیتی را خریداری نمایید. برای مثال تقویم رومیزی مدل مدرن جزء بهترین مدل های تقویم رومیزی می باشد. بنابراین ابتدا این نوع مدل از تقویم های رومیزی را خریداری نمایید.

قیمت تقویم رومیزی به میزان کیفیت آن بستگی دارد؛ با پرداخت اندکی هزینه ی بیشتر، تقویم رومیزی با کیفیت تری را خریداری نمایید.

زمان مناسب جهت خرید تقویم رومیزی اوایل ماه های دی و بهمن می باشد پس بهتر است خرید تقویم رومیزی را به تاخیر نیندازید.

بهترین مکانی که شما می توانید از آن تقویم رومیزی با کیفیت خریداری نمایید، شرکت های معتبر و قابل اعتماد است. زیرا شرکت های معتبر علاوه بر اینکه تقویم های رومیزی با کیفیتی را ارائه می دهند؛ در طرح ها و مدل های گوناگونی نیز آن ها را عرضه می نمایند. پس می توان گفت که تنوع تقویم های رومیزی در شرکت های معتبر بسیار زیاد است‌.

نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که شما می توانید تقویم های رومیزی را به صورت سفارشی خریداری نمایید. در ادامه به سفارش تقویم رومیزی خواهیم پرداخت.

قیمت انواع تقویم رومیزی
سفارش تقویم رومیزی

یکی از روش های دیگر جهت تهیه ی تقویم های رومیزی، سفارش سازی آن ها می باشد. شما با سفارش تقویم رومیزی می توانید در تمام بخش های آن تغییر ایجاد نمایید. قیمت تقویم رومیزی سفارشی معمولا از تقویم های اختصاصی بیشتر می باشد. زیرا در تقویم رومیزی سفارشی تمامی اطلاعات لازم شرکت اعم از لوگو، برند، محصولات و…قابل مشاهده می باشد. در نظر داشته باشید که تقویم های رومیزی سفارشی کاربرد بسیار گسترده تری را در تبلیغات شرکت ها دارند. پس اگر قیمت تقویم رومیزی سفارشی کمی گران تر از تقویم های رومیزی معمولی باشد، امری کاملا طبیعی است.

تقویم های رومیزی در انواع ساده، یادداشت دار، چوبی، روکش دار، فانتزی و اداری ارائه می شود.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.