09128050971

سفارش سررسید اختصاصی؛ آنچه که کسب و کارها به آن نیاز دارند

سفارش سررسید اختصاصی برای آن دسته از کسب و کارهایی مناسب است که قصد برندسازی و معرفی مجموعه به سایر رقبا و مشتریان را دارند. سررسید اختصاصی مطابق سلیقه و خواسته سفارش دهندگان انجام می پذیرد. پذیرش سفارش از طرف شرکت های تولید کننده درباره سر رسیدهای اختصاصی هیچ فرقی با سایر سالنامه های عمومی ندارد. تنها تفاوت آنها نوع طراحی آن است که از طرف مشتریان اعلام می شود. زمانی که می خواهید سررسید اختصاصی را سفارش دهید، باید تمام خواسته های خود را اعم از طرح جلد، پلاک و داغی به صورت عادی یا طلاکوب، رنگ صفحات، تاریخ بندی، قرار دادن متن و سایر موارد را مشخص کنید.

سفارش سررسید اختصاصی

بهترین زمان سفارش سررسید اختصاصی

سر رسید اختصاصی دارای ویژگی های خاصی است که از طرف مشتری مشخص می شود. بهترین زمان سفارش سررسید اختصاصی نیمه دوم سال است. در واقع تولیدکنندگان باید فرصت کافی برای بررسی و ارزیابی درخواست شما را داشته باشند. تامین متریال های اولیه مثل جنس جلد، کاغذ و طراحی صفحات داخلی جزو عناصر مهم در چاپ یک سر رسید اختصاصی است. مزیت مهم ثبت سفارش به موقع توسط مشتری این است که سر رسیدها با کیفیت بالا تولید خواهند شد؛ زیرا کیفیت و طراحی منحصربه فرد به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هنگام سفارش سر رسید اختصاصی به نکات ذیل توجه کنید: 

  • چه اندازه ای مد نظرتان است؟
  • جلد سر رسید چه نوع جنسی داشته باشد؟
  • صفحات داخلی چگونه طراحی شوند؟
  • رنگ برگه های سر رسید شامل چه طیفی باشد؟
  • کاغذ سالنامه چه جنسی داشته باشد.؟
  • دوخت جلد چه مدلی باشد؟
  • آیا سر رسید بخش های جانبی مثل جاخودکاری داشته باشد؟
  • به غیر از موارد ذکر شده، عوامل دیگری نیز در هنگام سفارش سر رسید باید در نظر بگیرید. از جمله می توان به قیمت و تعداد سالنامه های چاپ شده اشاره کرد. در صورتی که تیراژ بالا باشد، هزینه پرداختی مقرون به صرفه خواهد بود. در سررسیدهای اختصاصی با تیراژ پایین ، هزینه بیشتری توسط مشتری باید پرداخت شود.

    راه های ثبت سفارش سررسیدهای اختصاصی

    برای ثبت سفارش سررسید اختصاصی؛ می توانید روش های مختلفی بکار ببرید. اصولی ترین شیوه این است که به شرکت تولید کننده مراجعه کنید و به صورت حضوری درباره سررسید مدنظرتان با تیم تولید کننده مذاکره کنید. در نهایت بعد از توافق های انجام شده، منتظر ارسال سالنامه باشید؛ اما به خاطر مشغله های فراوان، مدیران فرصت کافی برای سفارش حضوری ندارند. خب در این صورت چه راه حلی مناسب است؟ بله درست است. بهترین، آسان ترین و مناسب ترین راه برای ثبت سفارش سررسید اختصاصی، سفارش آنلاین است. خوشبختانه شرکت های تولید کننده کاملا به این مسئله اشراف دارند و شرایطی را فراهم کرده اند که مشتریان به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنند. تعداد تیراژ، زمان تحویل، تعداد صفحات، نوع دوخت، طلاکوبی جلد، استفاده از مضامین مختلف داخل صفحات سررسید و سایر موارد جزو آپشن هایی است که شرکت های چاپ سررسید در سایت ها فراهم کرده اند.

    جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.