09128050971

سفارش سررسید؛ هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه   

سفارش سررسید؛ انتخاب برترین ها

در ماه های آخر سال ثبت سفارش سررسید بسیار زیاد است. شرکت های مختلف چاپ سررسیدهای اختصاصی و عمومی، تولید انبوه آن را در دستور کار خود قرار می دهند. سر رسیدها یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی است که شرکت ها و سازمان برای معرفی خود از آن استفاده می کنند. البته سر رسیدهای عمومی نیز در طرح ها، رنگ ها، ابعاد و جلدهای مختلف به چاپ می رسند و شما می توانید آنها را به عنوان هدیه نوروزی به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید.

ثبت سفارش سررسید (عمومی، اختصاصی، سفارشی) جزو برنامه های بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل می باشد. آنها این سر رسیدها را با توجه به نیازمندی ها و سلیقه های مختلف منتشر می کنند. اکثر شرکت هایی که طراح انواع سررسید هستند، طرح های خود را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند. این کار کمک می کند تا آنها در انتخاب سر رسید از نظر قیمت، کیفیت، طرح، ابعاد، جنس و طراحی صفحات داخلی دغدغه ای نداشته باشند. البته یکی از مهم ترین چالش هایی که مشتریان هنگام ثبت سفارش سررسید با آن روبه رو می شوند، پارامترهایی است که در انتخاب سالنامه تاثیر دارند.

سفارش سررسید

پارامترهایی که در ثبت سفارش انواع سررسید تاثیر دارد

وقتی که برای ثبت سفارش سررسید به شرکت ها و تولیدکنندگان انواع سالنامه مراجعه می کنید، فاکتورهای مختلفی را در نظر دارید. این امکان دارد که هنگام انتخاب با پارامترهای یک سر رسید آشنایی کافی نداشته باشید و از این جهت در یک موقعیت چالش برانگیز قرار بگیرید. مهم ترین عناصری که در سفارش انواع سر رسیدها باید دقت کنید عبارت هستند از: 

  • سفارش سررسید بر اساس سایز یا اندازه: سر رسید ها از نظر اندازه در مدل های وزیری، اروپایی، رحلی یا مدیران، رقعی، جیبی، پالتویی و خشتی به چاپ می رسند.
  • سفارش انواع سر رسید بر اساس جلد: سر رسیدها بر مبنای جلد، انواع مختلفی مثل چرمی، طرح برجسته، سلفونی، ارگانایزر و ترمو دارد.
  • ثبت سفارش سررسید بر اساس پارامتر طراحی صفحات داخلی: مدل های روزانه، دو روز شمار، ماه شمار، هفتگی و دستیاری جزو پارامترهایی است که در طراحی صفحات داخلی مورد توجه قرار می گیرند.
  • انتخاب سر رسید بر اساس جنس کاغذ: کاغذی که در انواع سالنامه ها استفاده می شود از جنس تحریر و کرم هستند.
  • درخواست سالنامه بر طبق فرم صحافی: بهترین گزینه برای صحافی دوخت، سیمی و کلاسوری است و بهترین فرم نیز به شکل عمودی یا افقی می باشد.

سالنامه ها فقط برای چک کردن تاریخ نیست. شما از آنها می توانید برای ثبت مناسبت ها، سمینارها، جلسات کاری و تمامی اموری که از اهمیت زیادی برخوردار هستند، استفاده کنید. قبل از ثبت سفارش سررسید، می توانید آنها را بر اساس معیارهایی چون جنس کاغذ، نوع جلد، سایز و سایر موارد انتخاب کنید. سر رسیدهای مختلفی در بازار موجود است. شما می توانید مقرون به صرفه ترین آنها را انتخاب و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان و دوستان خود تقدیم کنید. بهتر است برای سفارش سر رسید ها زودتر اقدام کنید تا به موقع آنها را تحویل بگیرید.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *