09128050971

مزایای سررسید باطله

از سررسید باطله چه استفاده هایی می توان کرد؟

یکی از علاقه مندی های جذاب برای افراد خرید سررسید باطله است. سر رسیدهای تاریخ گذشته بیشتر به عنوان دفتر یادداشت مورد استفاده قرار می گیرند. طیف وسیعی از افراد مثل دانشجویان، دانش آموزان، صاحبان کسب و کارهایی که فقط می خواهند یادداشت های روزانه خود را در این دفاتر ثبت کنند، گزینه فوق العاده ای است. البته به غیر از نوشتن اطلاعات مورد نیاز، از نظر قیمت سر رسیدهای باطله مقرون به صرفه هستند. از جمله دلایلی که اغلب شما به تهیه چنین سالنامه هایی روی می آورید، کیفیت جلد، کاغذ، تعداد برگه های زیاد و جذابیت طراحی صفحات داخلی سررسید می باشد. برخی سررسیدهای عمومی تولید شده، جای خودکار، ماشین حساب و جای کارت دارند. به همین خاطر این نوع سر رسیدها بین دانشجویان محبوبیت زیادی دارد.

بهترین استفاده هایی که از سررسید باطله می شود، اهدای آنها به دانش آموزانی است که در نقاط محروم کشور تحصیل می کنند. به علت محرومیت ها، این دانش آموزان از داشتن دفتر مشق و یادداشت محروم هستند. شرکت های تولید کننده سالنامه بخشی از سررسیدهای تاریخ گذشته را به دانش آموزان این منطقه هدیه می کنند. البته برخی شرکت هایی که سالنامه های سفارشی اضافه دارند نیز به صورت رایگان آنها را به افراد نیازمند اهدا می کنند. به طور کلی خرید انواع سررسیدهای تاریخ گذشته با اهداف مختلفی صورت می پذیرد. اگر تمایل دارید که به جای دفتر یادداشت از سر رسیدهای باطله استفاده کنید، سری به تولیدکنندگان بزنید و درخواست نمایید.

سررسید باطله

سررسید های تاریخ گذشته برای چه کسانی مناسب است؟

گروه های مختلفی از افراد جامعه از سررسید باطله استفاده می کنند. دانش آموزان به جای تهیه انواع دفتر برای ریاضی، علوم، فارسی و سایر درس ها می توانند این دفترهای یادداشت با طرح ها و رنگ های مختلف را به کار ببرند. بیشترین قشری که از سر رسیدهای تاریخ گذشته استفاده می کند، دانشجویان هستند. یک سر رسید برای یادداشت برداری یک ساله آنها کافی است. در حقیقت دانشجویان در آخر سال صاحب یک جزوه کامل می شوند. داوطلبان کنکور نیز طیف وسیعی از مصرف کنندگان سر رسیدهای باطله هستند. آنها هنگام جمع بندی مطالب می توانند از یادداشت های ثبت شده در سالنامه ها استفاده کنند. سررسید باطله برای کاسبانی که اقلام خود را ثبت می کنند یا برای کارمندانی که نیاز به چک نویس دارند، انتخاب مناسبی است.

سررسید باطله را از کجا تهیه کنید؟

برای تهیه سررسید باطله کافی است به سایت تولیدکنندگان سر بزنید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. اگر گذرتان به دکه های روزنامه فروشی و فروشگاه های لوازم التحریر افتاد، می توانید از آنها نیز سر رسید های تاریخ گذشته خریداری کنید. قیمت آنها همان بهایی است که در سال تولید شده اعلام شده اند. البته این امکان وجود دارد که سالنامه را با قیمت ارزان تر نیز تهیه کرد. یکی از ویژگی سررسید های باطله این است که قابل بازیافت هستند. شرکت های تولید کننده برای صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، سالنامه ها را خمیر می کنند و مجدد از آن برای تولید سالنامه های جدید استفاده می کنند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *