09128050971

خرید سررسید امسال    

سررسید امسال؛ بهترین هدیه

تب و تاب چاپ سررسید نیز بین مدیران، صاحبان مشاغل، سازمان ها، شرکت های تجاری و از همه مهم تر شرکت های چاپ بسیار بالا است. هر کدام از مجموعه ها برای برندسازی به سراغ تولیدکنندگان رفته اند و سفارشات خود را به ثبت رسانیده اند. سر رسیدهای امسال نیز در انواع مختلف به صورت اختصاصی و عمومی روانه بازار شده است. البته سررسیدهای اختصاصی و سفارشی که توسط سازمان ها و شرکت ها به ثبت رسیده اند، با سلیقه آنها چاپ شده است. تولید و چاپ این محصول به صورت سالنامه های تبلیغاتی جزو برنامه های تولیدکنندگان است که آنها را بر اساس سلیقه مشتریان طراحی می کنند. مشتریان نیز از چاپ سر رسید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاملا خرسند هستند.

خرید سررسید امسال

در سفارش سررسید های اختصاصی امسال به چه چیزهایی توجه شده است

هر سالی که می گذرد، با پیشرفت تکنولوژی امکان چاپ انواع سررسید، تقویم رومیزی و انواع ست های مدیریتی نیز بیشتر شده است. طراحی صفحات داخلی، رنگ جلد، رنگ برگه های داخلی سر رسید، طلاکوبی، کاغذ، آستر بدرقه و سایر موارد کاملا با نیاز مشتریان هماهنگی دارد. کیفیت چاپ بهتر شده است. تولیدکنندگان توانسته اند، خواسته طیف وسیعی از افراد را در زمینه چاپ سررسید، تامین کنند.

در سفارش چاپ انواع سررسیدهای امسال موارد ذیل مورد توجه قرار گرفته است:

  • جلد سررسید: اولین گزینه در تولید این محصول درباره جلد آنها است که بیشتر مشتریان، جلد چرم مصنوعی را انتخاب می کنند. بعد از چرم مصنوعی، جلدهای چرم طبیعی، پارچه ای، سلفونی، ترمو و گالینگور مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است. جلد چرم طبیعی بیشتر در سررسید اختصاصی و سفارشی استفاده می شود.
  • ابعاد سررسیدسررسید امسال مانند سال های قبل در ابعاد سررسید وزیری، رقعی، اروپایی، خشتی، پالتویی، رحلی و جیبی مورد عنایت مشتریان است.
  • کاغذ سر رسیدهای امسال: در چاپ انواع سالنامه های امسال، کاغذ تحریر سفید 70 گرمی، کاغذ کرم و کاغذ گلاسه به کار رفته است. کاغذ کرم برای سررسیدهای سفارشی مشتریان و کاغذ گلاسه برای آن دسته از کاربران که می خواهند سر رسید، تمام رنگی یا شخصی سازی شود، به کار برده شده است.
  • سر رسید از نظر دوخت: برای صحافی سررسید از دوخت و چسب گرم، چسب گرم بدون دوخت، فنر و کلاسوری استفاده می شود.
  • انواع چاپ روی جلد سر رسیدهای امسال: چاپ روی جلد محصولات امسال شامل طلاکوب، نقره کوب، حک داغی، لیزر پلاک، لیزر روی جلد است. البته چاپ لیبل 4 رنگ اختصاصی نیز برای مشتریانی که سررسید اختصاصی سفارش داده اند، امکان پذیر است.

بهترین زمان سفارش این محصول آذر و دی ماه است تا مشتریان و تولیدکنندگان در آخر سال با چالش روبه رو نشوند. قیمت سر رسیدهای امسال نیز با توجه به فاکتورهایی مثل جنس جلد، نوع طراحی، نوع سفارش (اختصاصی، عمومی، سفارشی)، تیراژ و سایر عوامل تعیین می شوند. در کل چاپ سررسید و انواع تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه است. صاحبان مشاغل با یک سر رسید می توانند مجموعه خود را به سایر رقبا و مخاطبان معرفی کنند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *