09128050971

تقویم رومیزی

تقویمی که می توانید در هر مکان و روی هر میز کاری از آن استفاده کنید.

تقویم رومیزی است که یکی از هدیه های تبلیغاتی است و شرکت ها به صورت تکی یا همزمان با مهلت پایان سال تهیه و بین مشتریان و کارکنان توزیع می کنند. استفاده از این محصول به ما امکان دسترسی آسان به رویداد ها و اطلاع از تاریخ مناسبت های مختلف را می دهد. علاوه بر یادآوری رویداد، تقویم همچنین می تواند به عنوان ابزاری برای برنامه روزانه و کاری شما باشد و به شما در یادآوری قرارها و جلسات روزانه کمک کند.

خرید تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی تنوع بسیاری دارند که با توجه به نوع سلیقه و نوع شغل خود می توانید آن ها را سفارش دهید.

معمولا تقویم های رومیزی در مدل هایی مانند؛ تقویم رومیزی اداری، پایه دار، یادداشت دار، فانتزی، چوبی، چرمی، فصلی، فلزی، ماهانه و … می باشند. هنگام سفارش محصول شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه ی خود هر کدام از این تقویم ها را سفارش دهید.

ابعاد تقویم های رومیزی

این محصولات در اندازه و ابعاد مختلفی طراحی و به چاپ می رسند. چیزی که بسیار در تعیین اندازه تقویم رومیزی ملاک می باشد نظر و سلیقه شما است. مثلا شاید دارای میز کار کوچکی باشید که در این زمان استفاده از یک تقویم با ابعاد بزرگ، مناسب میز کاری شما نمی باشد. برعکس امکان دارد که شما با توجه به اندازه میز کاری خود، قصد تهیه ی تقویم بزرگ تری را داشته باشید. پس می توان گفت که ابعاد تقویم رومیزی وابسته به نظر خود شما می باشد. تقویم های رومیزی به طور کلی معمولا در ابعاد A5  و سایز های  11.5*20 ، 12*23 و 12*۲۱.۵ می باشند.

خرید اینترنتی تقویم رومیزی
تقویمهای رومیزی همواره کاربرد های مختلفی دارند که ما در این مطلب درمورد کاربرد آن به اختصار توضیح خواهیم داد.

استفاده ازاین محصول در هر مکان و زمانی از مهم ترین کاربرد های آن می باشد. به طوری که به افراد این امکان را می دهد تا در هر مکانی از جمله محیط های اداری از آن استفاده نمایند. تقویم های رومیزی دارای تاریخ شمسی، میلادی و قمری می باشند و این مورد نیز از ویژگی ها و کاربرد های خوب استفاده از تقویم رومیزی محسوب می شود.

 شما به عنوان یک خریدار می توانید تقویم خود را در اندازه، رنگ و جنس های مختلف انتخاب نمایید. امکان شخصی سازی از دیگر کاربرد های این تقویم است. استفاده از این کاربرد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برند و محصولات شرکت خود را در این نوع تقویم نمایان کنید؛ به نحوی به عنوان یک نوع تبلیغ به شمار می آید. شما می توانید آدرس اینترنتی خود را در تقویم رومیزی درج کنید. علاوه بر تمامی موارد گفته شده، می توان تعداد صفحات تقویم را نیز  در نظر گرفت.

 اغلب تقویم های رومیزی در تعداد صفحات ۶ یا ۱۲ تایی طراحی و چاپ می شوند. با توجه به موارد گفته شده حتما متوجه شده اید که این محصول را می توان به سبک و دلخواه خود طراحی و به چاپ رساند.

جهت سفارش گذاری با ما تماس بگیرید.